¡¡¡ VENTA CALIENTE !!! Descuentos de hasta -50% // Disponible hasta el 23 de mayo

POLITICAS

Pedidos

¿Cómo hago un seguimiento de mi pedido? Si tu método de envío incluye seguimiento, recibirás un link por email cuando tu pedido sea enviado.

Si tienes alguna pregunta sobre tu envío, contáctanos en galgo.garza@gmail.com.

He recibido un producto erróneo o dañado. ¿Qué hago? Lo sentimos si tu producto ha llegado dañado. Para resolverlo lo antes posible, envíanos un email a galgo.garza@gmail.com en una semana desde el momento de entrega con fotos de tu producto dañado, tu número de pedido y cualquier otro detalle que tengas acerca del pedido. ¡Te contactaremos con una solución lo antes posible!

Devoluciones

¿Cuál es vuestra política de devoluciones? No ofrecemos devoluciones ni cambios, pero si pasara algo con tu pedido, por favor contáctanos en galgo.garza@gmail.com.

¿Devuelven el dinero? Solo ofrecemos devoluciones de dinero a clientes que reciban artículos erróneos o dañados. Si este fuera tu caso, por favor contáctanos en galgo.garza@gmail.com con fotos de tu artículo y encontraremos una solución.

¿Puedo cambiar un producto por una talla o color diferente? En este momento no ofrecemos cambios. Si no estás seguro de qué talla te quedará mejor, comprueba nuestras guías de tallas en las descripciones de los productos.

En artículo que estén en descuento o liquidación no hay cambios ni devoluciones de ningún tipo.

En caso de que se requiera algún cambio o devolución los gastos de envío corren a cuenta de quien realizó la compra.

* No es un caso común, pero puede ocurrir que haya un error en el etiquetado de un producto. Si ese fuera el caso, contáctanos en galgo.garza@gmail.com en una semana desde el momento de entrega. Incluye tu número de pedido y fotos del artículo en cuestión y te ayudaremos lo antes posible.

_________________________________________________________________________

Información adicional de envio

Nos lleva entre 3 y 7 días hábiles gestionar un pedido, después de los cuales te lo enviaremos. El tiempo de envío depende de tu ubicación, pero puedes estimarlo de la siguiente manera:

México  (Para pedidos gestionados desde este país): Entre 2 a 6 días hábiles.

Estados Unidos  (Para pedidos gestionados desde México): Entre 5 y 10 días hábiles

Europa (Para pedidos gestionados desde este continente): Entre 5 y 8 días hábiles Internacionales: 10-20 días hábiles

¿Tendré que pagar tasas de aduana por mi pedido?

Los pedidos internacionales pueden acarrear gastos adicionales por aduanas. Esta tasa no está bajo nuestro control, y es decisión de tu agencia de aduanas. Las políticas de aduanas varían entre países, por lo que te recomendamos hablar con tus autoridades locales para esclarecer este punto.

Mi pedido debería haber llegado ya, pero aún no lo he recibido. ¿Qué hago?

Antes de contactarnos, por favor ayúdanos siguiendo estos pasos: 

● Revisa tu e-mail, deberás tener un correo de confirmación con el número de rastreo de tu paquete

● Comprueba tu e-mail de confirmación para asegurarte de que no haya errores en la dirección de envío.

● Pregunta por tu pedido en tu oficina de correos local.

● Pregunta a tus vecinos por si el transportista les hubiera dejado tu paquete.

 

Evita los robos. Si no estarás en casa el día de la entrega, utiliza tu dirección de trabajo o donde vayas a estar. Si la dirección fuera correcta y el paquete no esté en la oficina postal ni con tus vecinos, ponte en contacto con nosotros en galgo.garza@gmail.com con tu número de pedido. Si hubiera algún problema con tu dirección de envío, podríamos enviarte de nuevo tu producto, pero tendrás que hacerte cargo de los costes.

*Tu código postal es una parte crucial de tu dirección. Asegúrate de introducirlo correctamente.  

_______________________________________________________________________

This Privacy Policy describes how your personal information is collected, used, and shared when you visit or make a purchase from toronero.com.mx. 

Personal information we collect
When you visit the Site, we automatically collect certain information about your device, including information about your web browser, IP address, time zone, and some of the cookies that are installed on your device. Additionally, as you browse the Site, we collect information about the individual web pages or products that you view, what websites or search terms referred you to the Site, and information about how you interact with the Site. We refer to this automatically-collected information as “Device Information”.

We collect Device Information using the following technologies:
- “Cookies” are data files that are placed on your device or computer and often include an anonymous unique identifier. For more information about cookies, and how to disable cookies, visit http://www.allaboutcookies.org.
- “Log files” track actions occurring on the Site, and collect data including your IP address, browser type, Internet service provider, referring/exit pages, and date/time stamps.
- “Web beacons”, “tags”, and “pixels” are electronic files used to record information about how you browse the Site.

Additionally when you make a purchase or attempt to make a purchase through the Site, we collect certain information from you, including your name, billing address, shipping address, payment information, email address, and phone number. We refer to this information as “Order Information”.

When we talk about “Personal Information” in this Privacy Policy, we are talking both about Device Information and Order Information.

How do we use your personal information?
We use the Order Information that we collect generally to fulfill any orders placed through the Site (including processing your payment information, arranging for shipping, and providing you with invoices and/or order confirmations). Additionally, we use this Order Information to:
- Communicate with you;
- Screen our orders for potential risk or fraud; and
- When in line with the preferences you have shared with us, provide you with information or advertising relating to our products or services.

We use the Device Information that we collect to help us screen for potential risk and fraud (in particular, your IP address), and more generally to improve and optimize our Site (for example, by generating analytics about how our customers browse and interact with the Site, and to assess the success of our marketing and advertising campaigns).


Sharing you personal Information
We share your Personal Information with third parties to help us use your Personal Information, as described above. For example, we use Shopify to power our online store--you can read more about how Shopify uses your Personal Information here: https://www.shopify.com/legal/privacy. We also use Google Analytics to help us understand how our customers use the Site -- you can read more about how Google uses your Personal Information here: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. You can also opt-out of Google Analytics here: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Finally, we may also share your Personal Information to comply with applicable laws and regulations, to respond to a subpoena, search warrant or other lawful request for information we receive, or to otherwise protect our rights.

Behavioural advertising
As described above, we use your Personal Information to provide you with targeted advertisements or marketing communications we believe may be of interest to you. For more information about how targeted advertising works, you can visit the Network Advertising Initiative’s (“NAI”) educational page at http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

You can opt out of targeted advertising by using the links below:
- Facebook: https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
- Google: https://www.google.com/settings/ads/anonymous
- Bing: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/resources/policies/personalized-ads

Additionally, you can opt out of some of these services by visiting the Digital Advertising Alliance’s opt-out portal at: http://optout.aboutads.info/.

Do not track
Please note that we do not alter our Site’s data collection and use practices when we see a Do Not Track signal from your browser.

Your rights
If you are a European resident, you have the right to access personal information we hold about you and to ask that your personal information be corrected, updated, or deleted. If you would like to exercise this right, please contact us through the contact information below.

Additionally, if you are a European resident we note that we are processing your information in order to fulfill contracts we might have with you (for example if you make an order through the Site), or otherwise to pursue our legitimate business interests listed above. Additionally, please note that your information will be transferred outside of Europe, including to Canada and the United States.

Data retention
When you place an order through the Site, we will maintain your Order Information for our records unless and until you ask us to delete this information.

Changes
We may update this privacy policy from time to time in order to reflect, for example, changes to our practices or for other operational, legal or regulatory reasons.


Contact us
For more information about our privacy practices, if you have questions, or if you would like to make a complaint, please contact us by e‑mail at GALGO.GARZA@GMAIL.COM or by mail using the details provided below:

T O R O N E R O
[Re: Privacy Compliance Officer]
Manuel David Hernandez Martin, calle Sonora 166, interior 101, 06100 CIUDAD DE MEXICO DF, México

 

Atentamente:

      Equipo TORONERO


Compartir esta publicación